Пошуковий запит: (<.>A=Калюжна Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19
|
1. |
Калюжна Т. Г. Інноваційні технології підготовки майбутніх вчителів економічних дисциплін [Електронний ресурс] / Т. Г. Калюжна // Гілея: науковий вісник. - 2013. - № 76. - С. 208-211. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2013_76_74
|
2. |
Калюжна Т. Соціально-педагогічні погляди Софії Русової [Електронний ресурс] / Т. Калюжна // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2012. - № 42(1). - С. 245-249. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2012_42(1)__37
|
3. |
Калюжна Т. Г. Аксіологічний аспект інновацій як передумова зростання професіоналізму майбутнього вчителя [Електронний ресурс] / Т. Г. Калюжна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 3. - С. 3-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_3_3
|
4. |
Калюжна Т. Г. Сучасні вимоги до професійної підготовки майбутнього вчителя [Електронний ресурс] / Т. Г. Калюжна // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2013. - № 4. - С. 32-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2013_4_7
|
5. |
Калюжна Т. Г. Педагогічні технології розвитку аксіосфери майбутнього вчителя [Електронний ресурс] / Т. Г. Калюжна // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2012. - Вип. 15. - С. 18-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2012_15_5
|
6. |
Калюжна Т. I. Огранка – перш за все! [Електронний ресурс] / Т. I. Калюжна // Коштовне та декоративне каміння. - 2009. - № 3. - С. 22-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ktdk_2009_3_6
|
7. |
Калюжна Т. Г. Професійно–педагогічна підготовка майбутнього вчителя: аксіологічний підхід [Електронний ресурс] / Т. Г. Калюжна // Гілея: науковий вісник. - 2016. - Вип. 110. - С. 304-307. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2016_110_77
|
8. |
Калюжна Т. Г. Педагогічна творчість як основа інноваційної діяльності майбутнього вчителя [Електронний ресурс] / Т. Г. Калюжна // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2014. - Вип. 38. - С. 290-294. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2014_38_63
|
9. |
Калюжна Т. Г. Професійний розвиток державних службовців засобами тренінгових технологій [Електронний ресурс] / Т. Г. Калюжна // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2019. - Вип. 2. - С. 76-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2019_2_10
|
10. |
Калюжна Т. М. Вивчення токсичної дії препарату "Інкомбівіт” [Електронний ресурс] / Т. М. Калюжна, Г. А. Фотіна // Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій імені С. З. Ґжицького. Серія : Ветеринарні науки. - 2020. - Т. 22, № 99. - С. 24-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvlnuvmbvn_2020_22_99_6
|
11. |
Калюжна Т. М. Вивчення токсичної дії препарату "Інкомбівіт" при багаторазовому введенні [Електронний ресурс] / Т. М. Калюжна // Біологія тварин. - 2018. - Т. 20, № 4. - С. 106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bitv_2018_20_4_36
|
12. |
Калюжна Т. Г. Розвиток андрагогічної компетентності педагогічного персоналу закладів післядипломної педагогічної освіти засобами smart-технологій [Електронний ресурс] / Т. Г. Калюжна // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2020. - Вип. 58. - С. 162-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2020_58_22
|
13. |
Калюжна Т. Г. Професійний саморозвиток як фактор формування андрагогічної компетентності викладача закладу післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Т. Г. Калюжна // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2021. - Вип. 1. - С. 72-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2021_1_8
|
14. |
Аніщенко О. В. Андрагогічна компетентність педагогічного персоналу у сфері освіти дорослих: сутнісний аспект [Електронний ресурс] / О. В. Аніщенко, О. В. Баніт, Т. Г. Калюжна // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2021. - Вип. 2. - С. 63-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2021_2_8
|
15. |
Калюжна Т. Г. Ціннісні пріоритети вчителя та освіти [Електронний ресурс] / Т. Г. Калюжна // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 34. - С. 251-256. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_34_36 Розглянуто ціннісні пріоритети сучасного педагога. Визначено основи педагогічної аксіології як базису ціннісної освіти. З’ясовано, що нова модель української педагогічної освіти повинна грунтуватися на українських національних традиціях, надбаннях вітчизняної педагогіки та критично осмисленому досвіді зарубіжжя. Зауважено, що аксіологічний підхід до професійно-педагогічної підготовки передбачає формування в студентів системи ціннісних орієнтацій, які визначають загальне спрямування інтересів і прагнень особистості, ієрархію індивідуальних переваг, мотиваційну програму діяльності і, в результаті, рівень готовності майбутнього спеціаліста до реалізації життєвих і професійних планів, становлення інтелігента, інтелектуальної еліти демократичної незалежної України.Рассмотрены ценностные приоритеты современного педагога. Определены основы педагогической аксиологии как базиса ценностного образования. Выяснено, что новая модель украинского педагогического образования должна основываться на украинских национальных традициях, достижениях отечественной педагогики и критически осмысленном опыте зарубежья. Отмечено, что аксиологический подход к профессионально-педагогической подготовке предполагает формирование у студентов системы ценностных ориентаций, которые определяют общее направление интересов и стремлений личности, иерархию индивидуальных предпочтений, мотивационную программу деятельности и, в результате, уровень готовности будущего специалиста к реализации жизненных и профессиональных планов, становления интеллигента, интеллектуальной элиты демократической независимой Украины.Modern teacher’s value priorities are discussed. Basics of pedagogical axiology as the foundation of values-based education are defined. The article reveals that the new model of Ukrainian pedagogical education should be based on Ukrainian national traditions, achievements of national pedagogic and critically considered foreign experience. It is concluded that axiological approach to teachers training includes forming students’ system of values defining the general direction of personal interests and aspirations, hierarchy of individual priorities, motivational activity plan and, as a result, the level of future professional’s readiness for realization of life and career plans, becoming an intellectual and a part of academic elite of democratic independent Ukraine.
|
16. |
Калюжна Т. Г. Формування ціннісних орієнтацій майбутніх вчителів як завдання педагогічної аксіології [Електронний ресурс] / Т. Г. Калюжна // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2011. - Вип. 33. - С. 91-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2011_33_16 Розглянуто процес формування ціннісних орієнтацій студентства педагогічних ВНЗ. Проаналізовано основні шляхи та методи духовного становлення особистості та модернізації сучасної освіти. Викладено основні напрями виховного процесу майбутнього фахівця-освітянина. Акцентовано особливу увагу на формуванні базової культури особистості майбутнього вчителя. Обгрунтовано духовні орієнтири, що виражені такими ціннісними категоріями, важливим для професійної підготовки майбутнього вчителя: свобода, обов’язок, совість, добро. Підкреслено, що сприяючи духовному розвитку студентства, викладач повинен пам’ятати про обстановку доброзичливості, свободи і розуміння в процесі викладання та виховання.Рассмотрен процесс формирования ценностных ориентаций студенчества педагогических ВУЗ. Проанализированы основные пути и методы духовного становления личности и модернизации современного образования. Изложены основные направления воспитательного процесса будущего специалиста-педагога. Акцентировано особое внимание на формирование базовой культуры личности будущего учителя. Обоснованы духовные ориентиры, которые выражены такими ценностными категориями, важными для профессиональной подготовки будущего учителя: свобода, обязанность, совесть, добро. Подчеркнуто, что способствуя духовному развитию студенчества, преподаватель должен помнить о доброжелательности, свободе и понимании в процессе преподавания и воспитания. The process of formation of value orientations of students of pedagogical universities. Analyzed the main ways and methods of spiritual development of the individual and the modernization of modern education. The main directions of the educational process of the future specialist teacher. Are emphasized on the formation of the basic training of the person of the future teacher. Justified spiritual guidance that expressed such value categories that are important to the future of teacher training: freedom, duty, conscience, good. Emphasized that promoting the spiritual development of the students, the teacher should be aware of goodwill, understanding and freedom in teaching and education.
|
17. |
Калюжна Т. Г. Міжнародна підтримка українських науковців в умовах війни [Електронний ресурс] / Т. Г. Калюжна // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2022. - Вип. 2. - С. 84-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2022_2_10
|
18. |
Калюжна Т. Г. Модернізація післядипломної освіти України на шляху до євроінтеграції [Електронний ресурс] / Т. Г. Калюжна, А. М. Самко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2022. - Вип. Спец.вип.(1). - С. 110-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2022_Spets
|
19. |
Юрчишина Л. І. Особливості міжнародного етикету в системі ділових комунікацій [Електронний ресурс] / Л. І. Юрчишина, Т. М. Калюжна // Економічний вісник Дніпровської політехніки. - 2022. - № 4. - С. 42-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evngu_2022_4_7
|